Download toegangskaart

Google Digitale Werkplaats

Vrijdag 6 september

Op 5 en 6 november kun je tijdens de Promotiedagen werken aan je digitale skills via 60 minuten durende Google workshops in samenwerking met Daar-Om, gevolgd door 1 op 1 sessies.

Wil je weten hoe je als ondernemer meer klanten kunt bereiken via het internet, weten hoe je meerdere online kanalen kunt inzetten of hoe je een businessplan schrijft? De Digitale Werkplaats helpt je een weg te banen in de digitale wereld en je bedrijf te laten groeien.

De topsportlounge wordt omgetoverd tot Google's Digitale Werkplaats, waar onderstaand programma voor jou klaarstaat. De workshops zijn kosteloos te volgen. 

5 & 6 november 13:00 - 14.00 uur:
Basis Online Marketingstrategie

Tijdens deze training wordt de basis van online marketing voor jouw website behandeld. Je leert het in kaart brengen van een customer journey, het leggen van een goed online fundament en het opstellen van je basis (online) marketingstrategie. Daarnaast leer je welke kanalen je in welke fase kunt inzetten én wordt er afgesloten met een praktisch actieplan, om na de training direct aan de slag te kunnen.

 

5 & 6 november 15.00 – 16:00 uur:
Website inrichten voor conversie

Tijdens deze training worden de elementen behandeld die ervoor zorgen dat jij jouw doel gaat bereiken met je website. Zo leer je o.a. hoe je bezoekers trekt en interesse wekt, hoe je betrokkenheid aanmoedigt en actie stimuleert, hoe je converteren laagdrempelig maakt en hoe je klanttevredenheid stimuleert. Na de training kun je meteen aan de slag met het inrichten van jouw website voor conversie.

 

5 & 6 november 16.30 – 17:30 uur:
Introductie in Social Media

Tijdens deze training leer je waar je rekening mee moet houden bij het opzetten van je social media strategie. Hoe kies je je social media kanalen, wat zijn de mogelijkheden van social media adverteren en wanneer zet je dit in? De training wordt afgesloten met een praktisch actieplan zodat je na de training meteen aan de slag kunt met het opzetten van een social media strategie.

 

5 & 6 november 19.30 – 20:30 uur:
Introductie in Online adverteren

Tijdens deze training leer je welke vormen van online adverteren je in kunt zetten in de verschillende fasen van een klantreis. Google gaat het hebben over de basis en toepassing van zoekmachineadverteren (SEA), display-adverteren en remarketing. De training wordt afgesloten met een praktisch actieplan zodat je na de training meteen aan de slag kunt met het opzetten van jouw eigen plan voor SEA.